Fredag den 23 juni 2012

Tjofaderittan!

Hur mår mina fina idag? Bakis efter midsommarafton? Här firades midsommarafton också ska ni veta! Efter en kort dag på jobbet satte jag och Frida igång med midsommarstångs-byggandet.. Det tog tid kan jag lova och runt hela Bowen åkte vi för att hitta en massa "grönt" och blommor att fästa på våran stång! Efter att mästerverket var färdigt drog vi tillsammans med en annan svensk på hostelet (våran Marina!) och handlade allt som behövdes för en hejdundrandes middag! Det blev biffstek med klyftpotatis, sallad och vad som måste varit världens högsta jordgubbstårta bombad med jordgubbar! Efter en massa dans runt stången som grodor och grisar bar det av för utgång i lilla Bowen!

Idag har jag legat i sängen mestadels av dagen (nej mina nära och kära läsare, jag är inte bakis!). Så nu ska vi vecko-handla innan vi bär av hem igen och då är min plan att krypa ner i sängen igen och kolla på sons of anarchi!

Ha det fint och glad midsommar på er därhemma i efterskott!!

image description


Kommentarer
Postat av: Nathaliiiies - Fotboll&Modellande

hejhej! super söt blogg! massa kramar ifrån mig!

Svar: Hej fina! Tack så mycket! Kram!
Safia

2012-06-23 @ 15:11:57
URL: http://nathaliiiies.blogg.se/
Postat av: maaaaaama

neeej inge firande här inte satt på buss till kl.12 å åkte hem i midsommarnatten men det har varit fint väder så vi får vara glada älskar älskar å älskar

2012-06-23 @ 23:34:23
URL: http://safiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0