Torsdag den 28 juni 2012

Hejsan!

Nuså! Sitter på plats här i Bowens bibliotek och vad händer när jag ska till med att ladda upp bilderna? Jo då funkar det inte på just den datorn som jag har haha! Men nu har jag betalat för en ny så visst ska det bjudas på bilder minsann!

Efter 3 dagar med väldigt hårt arbete så har vi fått en ledig dag som spenderats på våran favorit strand Rose-bay. Och när jag säger hårt arbete menar jag det verkligen också, 10-13 timmar om dagen och igår efter ett mördar pass på 13 hela timmar(!!) så slocknade vi på två röda då vi anlände hemma.

Kanske inte låter så rackarns jobbigt men när man står vid ett band där det rullar och flyger ungefär 500tomater i minuten framför dig och du ska sortera dom med böjd rygg osv så är det inte så roligt. Haha! Det går lite i perioder då man står där och slänger med tomaterna..., först går det kanoners sen börjar man känna ryggsmärtan.., sen kommer nack-smärtan, sen blir man så trött att det är svårt att hålla ögonen öppna. Efter det vaknar man till..., kommer in i en dvala då man bara sorterar som en robot och efter det ja, haha, då är det kul igen och jag iaf blir väldans pigg och hoppar runt! Ja nu vet ni det!

Det händer en massa och inget här i blowin'bowen.. I tisdags var det jordbruksmarknad då dom slagit upp ett helt tivoli/nöjesfält ala cowboy-ranger-style med massa karuseller och annat roligt så vi snodde våran van "the baby" och åkte dit! Mer än så vet jag inte för denna gång kära! Ska slänga upp lite bilder från midsommar och den senaste tiden strax så stay tuned! :D

Pusss saknar alla er därhemma massor! äåö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0