12 kilogram

Jo juste! Jag har nog gjort årets misstag! Imorse (eller det kanske blir igår morse!?) när jag hade packat klart så vägde vi min väska. Vågen den visade 38kg... Hur riktigt förstod jag inte, jag hade ju faktiskt inte med mig så mycket och visst kunde jag lyfta väskan med en arm utan några svårigheter alls... Så då var det bara att tömma väskan på 8kg. Tömde och tömde, tillslut kändes det som att jag inte hade så mycket kvar i väskan.., vilket jag inte heller hade.

Väl på flygplatsen väger vi den.. Vad står det då? 12 JÄKLA KG!

Vilket nu innebär att jag nästan inte har med mig något för ett år utomlands...:( Känns en aning jobbigt att inte ha med mig saker som man är bekväm med men men..

Fast å andra sidan så finns det ju viktigare saker att oroa sig för så..!


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

beautiful sunglasses, I have similar :))



Hanna

http://www.riseandbloom.com

2012-05-04 @ 18:45:48
URL: http://www.riseandbloom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0