Tisdag den 29 maj 2012

Tjoflöjt!
Idag är en riktigt bra dag! En superbradag faktiskt! Vill ni veta varför? JAG HAR NU JOBB! Vi har alltså nu ett jobb så vi kan stanna här i Australien! Fucking underbart! Ikväll har vi möte och på fredag har vi introdag då vi får veta mer. Just nu vet vi bara att det är frukt-packning som står på schemat!
Så otroligt härligt att veta att man har jobb nu och att vi kan stanna. Som jag sagt tidigare så är säsongen ovanligt seg i år, över en månad men nu jäklar! Chefen vinkade in oss imorse och sa "Congratulations girls.." Jag och Frida som blev en aning paff svarade bara va? "Yeah, u have a job! Meeting tonight nd intro on Friday". Hahahahaha!
Igår gick vi även runt i hela bowen och delade ut våra nummer till alla pub/barer i stan samt en del andra ställen för jobb så det känns nu super att vi har ett!
JO JUSTE! Vet ni vad mer? Igår frågade vi ägaren om vi kunde ta en av minivanarna till en strand som ligger en bra bit bort. Så jag och Frida provade på att köra med allt på fel sida, vägen, växelspakarna och blinkers.., ja allt var helt galet så det blev en del skrik av panik innan vi var hemma igen men nu har vi kört iaf och man vande sig hyffsat snabbt så någon runda till.. SEN HAR VI DET!

Kommentarer
Postat av: maaaaaama

grattis min stumpa, bra jobbat nu börjar det!!!!!!! fasen den som ger sig

2012-05-29 @ 08:35:33
URL: http://safiaa.blogg.se/
Postat av: you little chinese woman

heeej fina saffe! gudars vad roligt att höra att ni fått jobb, hoppas det går bra :D här hemma är allt bra, jag jobbar på och saknar både dig och frida.. det är fint väder så jag njuter av värmen och solen, kan dock tänka mig att ni har det lite varmare! och gissa vad? på torsdag ska jag åka och hälsa på frida! det ska bli superkul, önskar ju dock att du var där så vi kunde upptäcka hela dublin tillsammans:) men nästa gång!



saknar dig mycket min fina vän <3

2012-05-29 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0