Tisdagen den 15 maj 2012

Hej pruppisar!

Hoppas allt är grymt där hemma! Hörde dock att det hade varit kallt och till och med snöat vissa dagar? :/

Här är det iaf toppen! Gillar bara detta underbara land mer och mer för varje dag och ja, sekund!

Men vad gör vi om dagarna då förutom att vänta på jobb? (pratade med ägaren igår som sa att det skulle släppa och att vi behövs om 1-1,5 vecka så hoppas hoppas!) Så förutom det hänger vi mest på stranden och lär känna nya människor! Allt från galna holländare till supersköna aussies!

Sen har vi även kört några "galna" crazynights inne på våra rum, medans de andra gått ut och festat, då vi slagit upp tält, "kört in bilar i lyktstolpar och snaggat Eke! ;)

Vad mer? Jo härom kvällen körde en av mina vänner runt mig i hela Bowen för att se allt! Och det gjorde vi också, åkte förbi en flod med massa krokodiler, åkte till alla stränder som finns där det på nätterna kryllar av hajar(!?!) och upp på en kulle med utsikt över hela lilla Bowen så nu kan jag säga att jag varit runt precis överallt här!

Så för att summera, häng på strand och häng med härliga människor. :)

Grattis också till min fina pappa som fyller år idag! Och Grattis i förskott till min underbara lillebror som fyller 18 imorgon! Saknar er! ♥

Något jädra fel så jag kan inte ladda upp bilder från min mobil men här kommer från Fridas kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0