Torsdag den 1 Augusti 2013 - Sholahopp!

Hejsan små bajsare!
 
Ligger här hemma i soffan och bara njuter av att vara ensam hemma för en gångs skull! Alla i huset är antingen ute och festar eller jobbar.
 
Vilka dagar det varit! Sist vi snackades så var det ju söndag och efter som jag var på ganska dåligt så var planen att jag skulle hem, duscha, packa väskan och bara ha lite Safia-tid för mig själv och bara vila upp mig inför resan efter alla fyllor!
 
Fast jag känner ju mig själv. Inte vill väll jag vara själv då jag är på dåligt humör inte! Som tur var så fick jag sms av mina svenska tjejer om att gå ut! En drink tänkte jag men tusan vad roligt vi hade och vips så var vi riktigt packade! Slutade upp med att jag blev jagad hem av någon galning som ville droga mig! Men hem kom jag och flyget gick ju vid 8 på morgonen då dumma Safia fortfarande var full då hon packade väskan men jag och Alana tog oss till Brisbane! 
 
Flygresan dit var nog den värsta jag varit med om i mitt liv så när vi kom fram ville jag egentligen bara sova men vi ville ju inte missa Brisbane så vi gick på upptäckningsfärd i några timmar innan Agwa-festen som vi kom dit för började!
 
Riktigt roliga dagar och kväll hade vi där! Sen dess har jag bara tagit det lugnt i två dagar nu :) Imorgon blir det tillbaka till jobbet men det är ju som sagt inte fören imorgon så tills dess, njuta och vila!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Brisbane
 
Chinatown
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamzi

fina bilder va mycket du få se kan ni inte åka runt i aust. å över till nya Zeeland istället för Asien helvetet

2013-08-02 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0