Fredag den 26 juli 2013 - Tiden bara susar förbi..

Hejsan små-korvar!  
 
Tiden bara flyger föbi här och nu är det helt plötsligt juli...?!?! Hur hände detta? Det var ju alldeles nyss nyår? Har aldrig i hela mitt liv haft ett år som gått såhär fort.
 
Det har som vanligt varit ganska fullt sjå här i lilla Safias värld (förmodligen inte alls.., bara jag som tycker det :P). Och för två dagar sedan kom jag hem från vårat staff-party som vi hade ute på vackra palm bay restort ute på Long Island.
 
Hela resorten hade vi hyrt ut för 3 helt otroligt galna och underbara dagar med the mama africa-crew! Alla fick vi Bungalows och det blev en hel del galna äventyr!
 
"Amazing Three Days! Tribal Council, Naked Scream Runs, Failed Scary Mask Wake-up calls, great food, quad bike joy rides, angry music dancing, drinking x 10000000, amazing views, beautiful rooms, Wimbledon tennis finals, new & old family members to the mamas team all having a great time!!"
 
Snodde  det där från Facebook men förutom det så har jag lärt känna och kommit närmare underbara människor, skrattat tills jag gråtit, brutit mig in i övergivna hus, blivit attackerad av döda spindlar, haft kayak-race, brottats och stulit renar samt mycket mer! Grymt bra!
 
Hur som helst så jobbar jag nu i några få dagar till innan jag och Alana åker till Brisbane för resan vi vann!
Efter det måste jag börja ta det lite lugnt.. Känner att det blivit lite mycket på sistone! Semester från semestern någon?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0