Lördag den 27 July 2013 - Litet collage äntligen!!

Tjena mittbena!
 
Hur mås det därhemma? Ligger i soffan och myser ner mig innan jobbet! Ska försöka hitta något "juligt" att ha på mig vilket jag gjorde igår... Det är ju x-mas in July här? Galet tycker jag! Inte ska man väll fira jul halvvägs till jul? Men men..  Hah tog iaf helt fel på dagarna så jag var den ända i röda kläder!
 
Hur som haver så har jag nu ca 5-6ggr försökt ladda upp bilderna från våran semester så jag satte ihop ett litet collage istället som faktiskt gick att ladda upp!
 
Och detta blev resultatet! Längtar tillbaka som bara den! Det var 9-10 riktigt underbara dagar med mitt hjärta söderöver längs kusten..! :) Drar ju iväg till Brisbane på måndag så får en liten mini-get-away! Sen längtar jag som tusan till att få ta våra dykarcert på Magnetic Island!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0