Onsdag den 3 Juli 2013 - When i go boom boom boom

Hej mina vackra!
 
Ligger i sängen och vill verkligen inte stiga upp! Jobbade igår kväll men idag är jag ledig så imorse innan mitt hjärta drog till jobbet bad jag honom väcka mig så jag inte sover bort dagen! Har nämligen en väldans massa att göra idag!
 
Att göra lista:
 
*Fixa min taxback så jag får tillbaka mina pengar från skatten
*Fixa mitt hjärtas födelsedags present (Han fyller år på måndag)
*Fixa nytt gymkort... (min hemska ex-rumskompis slängde mitt kort..)
*Hämta bilen på älsklings jobb och åka ut till Centro (shoppingcenter) och fixa lite hemliga saker...!!
*Göra mig redo och sedan gå på min fina vän James-leavingparty. :)
 
Förlåt ocksa mina små korvar för dålig uppdatering här, min mobil fick slut på internet och jag sitter ju aldrig vid den här datorn så har inte kunnat uppdatera men nu när jag ändå sitter här tänkte jag passa på att ladda upp bilder från våran underbara semester! Bilderna kommer upp strax!
 
Bild från våran förra semester då vi åkte ut till en öde ö och campade!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0