Tisdag den 9 juli 2013 - Jag vet att det varit lite skrivande men..

Hej pruppar!
 
Förlåt för de dåliga skrivandet men jag har fortfarande inte laddat på min mobil med internet så det är faktiskt den största anledningen..! Men jag har också haft en hel del för mig!
 
Jag och min alldeles egna prupp har skämt bort oss med en massa fin och god mat..,
 
 
Jag har varit på coctailtraining med ClubSuntory {"Club Suntory is Australasias most exclusive club for bartending proffesionals"} och även blivit medlem! Dom är extremt stora här i Australien och utbildningen var grym! Bästa jag varit på och fy tusan vad jag lärde mig mycket och hade kul! Sånt som gör att man vill vara bartender..!
 
 
 
JAG VANN AGWA-TäVLINGEN!!!! Helt galet! Vi hade en tävling om vem som skulle sälja mest AGWA av alla i personalen och priset var att dom som kom på första och andra plats fick en resa ner till Brisbane med hotell och får även gå på AGWA social 2013 party! Kommer bli helt gryyyyymt! Kämpade som ett djur gjorde jag men efter att jag var tvungen att ta 1veckas ledigt pga av att jag slog sönder mina knän och sedan åkte på semester och var borta från jobbet i 13dagar så trodde jag inte att jag hade en chans men ta mig fan! JAG VANN! Så snart åker jag och Lani ner till Brisbane! Det är förmodligen samma vecka som vi har vårat staff-party så grym vecka väntas snart!
 
 
 
Hängt väldans mycket med vänner och haft kul vilket har varit riktigt välbehövt! Lekt med rockringar (hula hoops) vid stranden, sett delfiner hoppa precis vid oss i vattnet, ätit varma luncher i solen, haft mysiga middagar och avslapnade filmkvällar!
 
 
Och sen var det ju min prins födelsedag! Som var igår för den delen. Dagen började med att jag gjorde en supermegabamse-frukost (lax, avokado, sallad, stekta svampar, ägg, pannkakor med blåbär, banan, vit chocklad samt vanlig chocklad-sås och såklart en tårta!!) och väckte mongot med frukost och presenter på sängen! Gaaah en av presenterna är att vi ska åka upp till Magnetic Island i 4 dagar och ta våra dykarcertifikat! Läängtar något så galet!
 
Hur som haver, efter det var en väldigt trött Jiah tvungen att gå till jobbet och jobba hela dagen. Men när han slutat jobba hämtade jag upp min prins och så gick vi ut och käka middag på finrestaurang vid hamnen! Efter några drinkar var jag tvungen att gå till jobbet och jobba medans hjärtat gick ut med sina vänner!
(Hur söt är inte den här korven?)
Sjukt dålig bild men tog den med min lilla mini-aussie mobil.. !
 
Tyvärr så tog vi inga bilder igårkväll... synd då vi var så uppklädda och fina!
 
Ni får ha det super idag mina små ekorrar! Nu ska jag stiga upp ur sängen och gå och käka lunch med min prins!
 
Ps, varför inga semesterbilder kom upp var för att det tog för lång tid då internet var för segt men dom kommer dom kommer!
 
XX
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0